SLA & Uptime Garanties

Wij zijn van mening dat u niet echt een extra SLA nodig heeft. Wij leveren standaard bij elke server onze Best Efforts SLA, hierin is standaard alle hardware gedekt. Ook de vervanging van onderdelen of volledige hardware is inbegrepen en zal door ons kosteloos uitgevoerd worden. Voor het netwerk heeft u standaard een uptime garantie van 99,99% naast het geplande onderhoud. Mocht u toch een hogere SLA nodig hebben om nog meer garanties voor uw bedrijfskritische servers te hebben dan is dit uiteraard mogelijk.

Best Effort SLA

Standaard inbegrepen bij alle servers. Alle problemen worden opgelost op basis van best effort. 24 uurs vervanging van hardware (HP en Dell) is inbegrepen bij het geval van hardwarestoring. Normaal gesproken zijn alle problemen binnen 24 uur opgelost.


Managed spoed SLA

Gegarandeerd uw probleem binnen 48 uur opgelost (configuratie/software issue), fully manged is inbegrepen in deze SLA. Kosten €150,- p.m. per server


Premium SLA

24/7 noodhulp, 2 uur reactie tijd en 6 uur oplostijd. U ontvangt een 2de server met dezelfde configuratie in hetzelfde rek, volledige redundantie voor uw systeem. Directe overschakeling naar het backup systeem mogelijk. Kosten €500 p.m. per server


Laatste Nieuws

Nieuwe Website

Vandaag lanceren wij met...

Door KMM / 01-10-2015
Overname Hostla Webhosting

Wij zijn blij met deze...

Door KMM / 25-06-2015
Overname StoneFree IT

Met trots vertellen...

Door KMM / 19-08-2014

Over ons

Copyright © 2015 l Kniest MultiMedia B.V. l Prijzen op deze website zijn exclusief BTW.